Kander.hu

Kander.hu
Hirdetés
Kander.hu Értékelései Értékelések átlaga: 3.4 (207 értékelés alapján)

Figyelem! A vélemények nem feltétlen valós vásárlásokon alapulnak, melyeket a pontszám kiszámításánál nem veszünk figyelembe!

Valós megrendelésen alapuló vélemény.

Ezen vélemények esetében nem bizonyítható, hogy az valós vásárláson alapulna.

Vásárolok

Nézd meg a Kander.hu legnépszerűbb termékeit!

Irány a bolt oldala!

Hogyan értékeled ezt a boltot?

Kiváló
Nagyon jó
Átlagos
Gyenge
Rossz

Hogy ellenőrizni tudjuk, hogy a véleményed valós vásárláshoz kapcsolódik, kérjük, add meg a megrendelés azonosítóját és a rendelés dátumát. Ezek az információk nem fognak megjelenni a véleményed mellett, viszont ezek hiányában nem valós megrendelésen alapulónak fogjuk tekinteni a véleményed.


Hirdetés
2016. március 7.

Teljes mértékben meg vagyok elégedve. csak ajánlani tudom

2016. március 4.

Igen.fejlodhet.nagyon.olcso.az.jo

2016. március 4.

Igen

2016. március 1.

Ismét eltelt egy hónap és már 10 levelet írtam az ügyben.
3.hónapja várom, hogy visszafizessék a három nap
után visszaküldött autóskamera árát.

2016. február 17.

Válasz HDD problémákra.
Gyári csomagolású nem bontott, nem használt HDD-ket árulunk csak. Ezekre is ugyanúgy vonatkozik a garancia. Ha hibás terméket küldenek vissza azt először egy tőlünk független márkaszerviznek ki kell vizsgálnia, hogy a termék alapból gyártói hibás, vagy a vevőnél keletkezett a hiba. Ezek után lehet cserélni a terméket.

2016. február 17.

Üdvözlöm ! Megkaptam a rendelt terméket. Köszönöm.

2016. február 17.

Hát, jó bolt, kedves emberrel a telefon végén. Van árúkészlet, jó minőségűek a cuccok. Ennyit tudok mondani.

2016. február 16.

Ez egy cég az Xplaza-val. Rendeltem egy WD red nas hdd-t, kipróbáltam rossz volt, vissza küldtem, azt mondták fizikai sérült, nem cserélik. Hiába írtam nekik, azt mondták így jártam, a ptk ide vonatkozó rendelkezéseit hírből sem ismerik, át verik az embert! Senki NE vásároljon innen!!!

2016. február 16.

Egy hónapja hitegetnek, hogy a visszaküldött 2db hibás merevlemez szervizben van. Kértem a szerviz elérhetőségét, de nincsen felhatalmazásuk kiadni. Érdekes, hogy mindkét vásárolt termék hibás volt.Vigyázzon mindenki, túl sok rájuk a panasz.
ÁTVERÉS akár az Xplaza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2016. február 15.

Elégedett vagyok. Gyors a kommunikáció és a szállítás is.
A termékkel is nagyon elégedett vagyok.
Mindenkinek bátran ajánlom a boltot!

2016. február 11.

A könnyű megrendelés után az ügyfélszolgálat barátságos és készséges volt, a terméket gyorsan és pontosan kiszállították. A termék hibátlan és meg vagyok elégedve. Így itthonról utánjárás nélkül megkaptam amit kinéztem.

2016. február 10.

A rendelés egyszerű, áttekinthető, a szállítás az ígérttől rövidebb időt vett igénybe.

2016. február 9.

Velem korrekt voltak. Kapcsolattartás emailen működik egy napon belül !! Árú jó volt, hibátlan egy külső tároló.

2016. február 7.

A termék 8napig érkezett hibásan.egy wd merevlemez

2016. február 2.

A két hónapja 3 napon belül visszaküldött hibás termék
hatodik reklamációs levelemre ezt a választ küldték>
Tisztelt Ügyfelünk,

Nagyon sajnáljuk, de a terméket szervizbe kellett küldenünk. Onnan még nem jött vissza és még szervizállás foglalást sem kaptunk. Amint vissza érkezik a termék, felvesszük Önnel a kapcsolatot. Elnézését kérjük és kis türelmét.

Üdvözlettel: kander.hu

JÓ MI ?!
Igy kell az emberek pénzét lenyúlni.

2016. február 1.

Rendeltem egy terméket, amely mellett a nagy zöld RAKTÁRON felirat virított. Rendelésemről kaptam egy mailt, hogy rögzítették a rendelést, és a raktáron lévő terméket 2-5 (!!!!) munkanapon belül szállítják. Egy hét után kerestem őket telefonon, két napig kb 10-15 alkalommal hívtam őket. Sikertelenül. Két hét után kaptam értesítő e-mail, hogy jön az árú. Na vegye meg az tőlük akinek hét anyja van!

2016. január 31.

Még mindig várom, hogy intézzék a 2015. december 11-i hibás termék garanciáját. Jelzést a várható időpontról nem kaptam. Kénytelen leszek a rendőrségen feljelentést tenni.

2016. január 28.

Kiváló minőség. Jó ár. No probléma.

2016. január 28.

Két hónapja várok a három napon belül visszaküldött hibás árum
visszafizetésére.
Elszúrták a Karácsonyunkat, úgy néz ki,
hogy most már a pénzemet is le akarják nyúlni.
Ezen az oldalon többnyire a pozitiv vélemények láthatóak,
mert már háromszor írtam, de még nem láttam a véleményem.

2016. január 27.

Pozitív a tapasztalatom. Egy csillagot vesztett, mert az árú rendelésekor lemaradt egy termék - csomagolási hiba lehetett - azonban pótolták. Igaz telefonon nem érhetőek el, de e-mail váltás az szinte azonnaliaknak mondható.

2016. január 26.

Köszönöm. Én simán megkaptam a rendelésem. Semmi rosszat nem tudok mondani.

2016. január 26.

Akkor megint válaszolnánk.
- ha valaki elállt a rendeléstől, vagy saját hibánk miatt nem tudtuk leszállítani, de elutalta előre, a jogszabályokban előírt 14 napon belül visszautaljuk a vételárat.

2016. január 22.

Korábban gondunk akadt a megrendelés- teljesítés körül. Jelentem: korrekten visszautalták a teljes összeget.

2016. január 22.

https://www.facebook.com/groups/kandera.webshop.csalok/

2016. január 22.

Becsaptak! Leshetem a pénzem! A fogyasztóvédelemnél azt mondták hogy tehetetlenek mert e bolt nem együttműködő... Ezért én megtettem a feljelentésemet a Monori RK-on. e-mailban is meg lehet tenni... És két feljelentést már bűncselekményként fognak kezelni...

2016. január 18.

A vevőszolgálattal előzetesen telefonon beszéltem. Elérhetőek és segítőkészek voltak. A webshopban megrendeltem a laptopot, két munkanapon belül megkaptam.

2016. január 15.

Hibás terméket küldtek! VISSZAKÜLDTEM, kicserélték az is rossz volt! VISSZAKÜLDTEM, visszaküldték ugyan azt,de már úgy hogy fizikális sérülés látható rajta,tehát az én hibám... Nagy nehezen elérem őket újra,válasz: KÜLDJEM VISSZA MEGINT....
Köszönöm kedves Kander!!!!!

2016. január 15.

Az ügyfélszolgálat gyorsan visszajelzett. A kiszállítás gyors volt.

2016. január 14.

Már több mint egy hónapja nem tudok semmit a rendelésemről, soha nem érhetők el telefonon!!! Katasztrófa ez a bolt!

2016. január 14.

Minden rendben ment, ajánlom másoknak!

Irány a bolt oldala!

Több mint 40.000 műszaki, IT termék raktárról,akár díjtalan szállítással, magyarországi garancia jeggyel

Üzletek

Rendelési lehetőségek
  • Interneten keresztül
  • E-mailen keresztül
  • Telefonon
Extra szolgáltatások
  • A vásárló adatai mindig titkosak
  • Ügyfélszolgálat
  • Rendelés-nyomonkövető rendszer
  • Internetes bevásárlókocsi
  • A webáruház kereshető
Szállítási módok
  • Futárszolgálat
Fizetési módok
  • Fizetés banki átutalással
  • Fizetés utánvéttel
  • Készpénzes fizetés
Hirdetés